Dettaärminfinfinarubrik!

Hej allihopa! Ja vet jag är fucking kaaass på att uppdatera er men istället för att lägga massa tid på att hålla bloggen igång så har jag njutit av dom sista veckorna på dehär sommarlovet. Jag har haft så sjukt jävla kul! Vart med massa kompisar, vart på landstället, gjort massa saker osv osv! Förra veckan så var jag me lite kompisar sen på onsdagen åkte jag till Täby centrum med syster för lite syster-shopping! Alltid lika mysigt! <3 sen på torsdagen så åkte jag till kista centrum med Clara, hittade en tröja & ett par skiiiiitsköna mjukisbyxor, rosa heheh. Sen på fredagen mötte jag upp Alexandra vid typ tolv och så var vi med massa kompisar i några timmar. Sen på kvällen vid 22 så åkte vi till mitt landställe & Alexandra följde med. Var skitkul! Vi gjorde inte så jääättemycket. Iaf, sen åkte vi hem på söndag precis innan os-finalen i herrhandboll. 16 typ :)
Sen vid 7 mötte jag upp Ajja igen och vi va med kompisar till typ tolv på kvällen sen så gick jag hem. På måndag va ja ute hela dagen sen på kvällen skulle jag + 2 killar tälta på min baksida så jag kuta till affären typ 5min innan de stängde. Och vi hann! Vi köpte dricka, godis & chips. Sen på kvällen titta vi på film och myste haha. På tisdagen åkte jag till mamma sen onsdag åkte jag till Uppsala t kompisar och lalalalal.

Just nu sitter jag på balkongen med Melinda, Lotta & tiffany och mami. Vi bjöd dom på middag :) Så vi sitter på balkongen nu och snackar & myser! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback