Haha fan också!

Att passa kusinerna i lördags gick bra. De var ju mest mamma som passade dom men jag busade med tilly och lite så. Sen vid typ 7 så gick jag, Tim (min andra kusin som är jämngammal med mig) & Alexandra till laggen för att käka pizza. Där mötte vi Anny så vi var med henne några timmar, typ till halv elva. Vi var ute sen gick vi hem till Alexandra en stund & sen vid typ halv ett drog jag och Tim t han igen.

Sen i söndags så drog jag in till stan vid telefonplan till min syrra. Hon har köpt ny lägenhet där, skiiiiitfin verkligen! Sen slinga & klippte hon mitt hår eftersom hon är frisör. awesome!

JUSTE! Där på lördagen när vi var med Anny så kraschade min mobil. Jag gav Ajja (Alexandra) en bitchslap sen skulle hon göra tbx & då sträckte jag upp min arm som försvar sen slog hon till armen och då flöööög min mobil ca två meter upp i luften och sen typ 4 m åt sidan och sen gled den mot asfalten, så skärmen är spräckt! LYCKAT ALICE. heheh (y) den ska in på lagning om några dagar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback