HUND-FRISÖREN

Hej allihopa!
Jag är lite stressad just nu, har tusen saker att göra men same shit. Alldeles strax ska jag åka med Buster (min hund) till hundfrisören. Eller hon klipper inte bara hon badar, typ masserar lite osv. Buster brukar göra de var tredje månad eller beroende på vad vi har inbokat and so on. Han ska va där klockan fyra men de ligger inte i väsby så jag har lite bråttom. Haha när han kommer hem luktar han alltid så gott efter han badaaat för dom har typ hundschampoo och sånt. Love! ♥ Men iaf, senare ska jag hem till pappa så jag måste typ börja packa mina saker nu. Smink, data, kamera and stuffs like that. Herregud vad äre med min engelska? Jag blandar alltid när jag skriver. irriterande. -.- haha. hej. jag. har. tusen. saker. att. göra. så. jag. kan. inte. skriva. ord. och. punkter. längre. punkt.
 
Uppdaterar er när jag kommer hem!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback