JAG LEVER

Hehe ja de är sant. Jag lever? Jag har bara inte haft orken att uppdatera er. Jag var på landet i helgen med min pappa & vovven. Så mysigt! Mina släktingar och farmor & farfar har också landställe där så vi alla firade med varann.

Jag kom hem i söndags och då packade jag upp mina saker, tittade på film and so on. På måndagen sov jag till ett sen drog jag hem till mamma, där jag är nu. Jag är FORTFARANDE seg efter i tisdags på sjukhuset. Jag vet inte varför, men viruset är ju inte borta än och ja, jag antar att man kan va.. allmänt seg då? Jag blir lätt trött osv. Men anyway, dehär blir ett litet snabbinlägg. Syrran är här så jag ska sätta mig och titta på film med henne & mamma nu. Ciderhus reglerna blir det. Så sjukt jävla bra film! Såg på den i söndags också, men har verkligen inget emot att titta på den igen på så kort tid haha ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback